Вы вошли какГость | Группа "Гости"Приветствую ВасГость | RSS
Вход на сайт

Меню сайта
Ученикам
Олимпиады
Олимпис.Ру  Олiмпiс-Украина
Методпортал

«Методичний портал»

Категории раздела
Тесты [42]
Тесты для проверки знаний, тесты-тренажёры
Математика [25]
Украинский язык [7]
Русский язык [12]
Для уроков [6]
Конспекты, тесты, презентации, которые я сделала сама.
Чтение [17]
Воспитательная работа [6]
Природоведение [39]
Самообразование [3]
Основы здоровья [0]
Труд, ИЗО [1]
Разное [3]
Шаблоны для презентаций [8]
uuuuuu [0]
Наши гости
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » Работы учителя » Воспитательная работа

Характеристика
06.09.2011, 22:53

Орієнтовна   схема   написання

характеристики  учня

1.     Загальні відомості про учня :

·       прізвище, ім’я  учня; вік, стан фізичного розвитку і здоров’я;

·       аналіз умов життя в сім’ї – склад сім’ї, заняття батьків, матеріальні та житлові умови, взаємовідносини членів сім’ї, їх вплив на дитину, ставлення до дитини, до її навчання, громадських доручень;

·       як ставляться члени сім’ї до школи, учителів, друзів дитини; режим дня, чим зайнятий у позашкільний час, трудові обов’язки школяра вдома.

2.   Навчальна діяльність :

·       Ставлення школяра до навчання, ступінь його усвідомлення ( інтерес до навчання, до різних предметів, ставлення до оцінок).

·       Основний мотив навчальної діяльності, успішність ( які оцінки переважають, успішність  з предметів в минулому і в даний час, причини неуспішності

( якщо вона є) і шляхи її усунення);

·       рівень знань, кругозору, начитаності, до яких навчальних предметів виявляє здібності;

·       розумовий розвиток школяра ( оволодіння раціональними методами пізнання: чи знаходить самостійно раціональні методи розумової діяльності і навчальної роботи, відмовляючись від шаблону;

·       чи переносить відомі йому методи пізнання з однієї ситуації на іншу.

·       Розвиток мовлення: вміння висловити свою думку в усному і писемному мовленні, запас слів, образність та емоційність мови.

3.   Особливості пізнавальних психічних процесів:

·       особливості уваги  ( ступінь розвитку довільної уваги, її зосередженість, стійкість, здатність до сприйняття навчального матеріалу, швидкість усвідомлення;

·       особливості  пам’яті учня ( рівень і характер розвитку довільної пам’яті; індивідуальні особливості пам’яті; переважаючий тип пам’яті );

·       розвиток мислення ( розуміння  в процесі засвоєння навчального матеріалу, вміння робити самостійні висновки, міра оволодіння вміннями аналізувати, порівнювати, узагальнювати, систематизувати;

·       критичність і швидкість мислення, допитливість).

4.      Особливості характеру :

·       яскраво виражені позитивні і негативні риси характеру;

·       ставлення до праці ( працьовитість, охайність, сумлінність, ретельність), до самого себе ( самооцінка учня): скромний, впевнений у собі або навпаки – високомірний, самовпевнений, сором’язливий, відсутнє почуття особистої гідності тощо;

·       прояв особливостей характеру учня у процесі спілкування з іншими людьми ( товариськість, замкнутість, взаємодопомога, егоїзм, чуйність, зло втішність, відвертість, правдивість, брехливість, хитрість);

·       характерна для школяра оцінка своїх можливостей ( впевненість, скромність, самовпевненість тощо);

·       вимоги  до себе та інших;

·       вольові риси характеру ( наполегливість, самостійність, ініціативність) у навчанні, праці, громадському житті, іграх;

·       моральні риси характеру ( почуття обов’язку і відповідальності,  правдивість і чесність, щирість, добросовісність у виконанні обов’язків, доручень);

·       особливості темпераменту, його вираження в емоційній сфері, працездатності, рухливості, спілкуванні.

 

5.    Громадська діяльність та активність :

 

·         ставлення до громадських доручень у класі, школі;

·         якість їх виконання ( причини пасивності і  недобросовісного виконання громадських доручень);

·         прояв громадської  активності ( у класі, гуртку, секції, клубі);

·         інтерес до громадського життя країни ( читання газет, перегляд телепередач, слухання радіопередач, обговорення суспільних  подій з учителями і товарищами ).

 

6.   Спрямованість особливості учня і його індивідуальні особливості:·       прояв інтересів  до будь – якої області знань, їх глибина, широта, активність, стійкість;

·       переконання, ідеали, особливі здібності до будь-якого виду діяльності ( до музики, малювання, техніки, організаторські тощо) і в чому  вони проявляються.

7.    Стосунки з колективом і ставлення до школи :

·       ставлення до однокласників – любить їх чи байдужий, цінує їхню думку, з ким товаришує, чи  бувають конфлікти з ровесниками, в чому їх причина;

·       становище в класі – користується любов., авторитетом, чим відзначається те чи інше ставлення;

·       офіційне, неофіційне становище і місце в шкільному колективі; проведення вільного часу поза школою і сімєю ( з однокласниками, в спортивній секції, художньому гуртку тощо).

·       Ставлення до школи – чи цінує перебування в школі.

·       Стосунки з учителями і вихователями – чи є контакт, любить, поважає їх.

8.   Загальні висновки :

·       Найбільш характерні особливості учня, які слід врахувати при індивідуальному підході до нього.

·       Першочергові педагогічні заходи, які потрібні для поліпшення навчання і виховання.

 

Категория: Воспитательная работа | Добавил: Надежда
Просмотров: 1096 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Творча майстерня
Образование
  • Міністерство освіти
  • Сайт школы № 65 г. Мариуполя
  • Мариупольский НМЦ
  • Освіта в Україні
  • Конструктор тестов "Simpoll"
  • Сайт Никитченко
  • Поиск
    Сайты коллег
    Альтернативный текст Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны Школьный дворик Рудаковой Лидии Блог Табарчук Ирины Доронина Информатика  Сайт учителя Григоренко Грига Виктория Сторожинська С.М. ЗбандутоЕЕ Филиппок
    Кнопка сайта
  • Кнопка сайта Збандуто Н.Н.
  • Контакты
    Сайт Надежды Збандуто © 2024