№ |
Тема урока |
Матеріал до уроків |
1 |
Правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики.
Знайомство з комп'ютером.
|
Тренажеры скачати
Правила (відео) Як сидіти (відео)
|
2 |
Навігатори. Комп'ютерна миша і клавіатура. Інструктаж з БЖД |
Гра "Правильно -неправ" Гра "Компьютер для людей"
клавіатурний тренажер (Тут)
|
3 |
Здоров'я і комп'ютер |
|
4 |
Робочий стіл комп'ютера. Як дізнатися прогноз погоди. |
|
5 |
Інформація та інформаційні повідомлення. |
|
6 |
Способи кодування інформації |
|
7 |
Мова Суахілі. Кодування інформації |
|
8 |
Збареження інформації на комп'ютері |
|
9 |
Знайомство з графічним редактором |
|
10 |
Корисні програми: графічний редактор, перекладач |
Комікси: 1) сайт та 2) видео |
11 |
Корисні програми: графічний редактор, калькулятор |
|
12 |
Безпека ц соціальних мережах |
Тренажер на Wordwall.net |
13 |
Створюємо електронну пошту та інтернет-спільноту |
|
14 |
Віртуальна екскурсія Ейфелевою вежою |
|
15 |
Створюємо і надсилаємо електронну листівку |
|
16 |
Ігри для вдосконалення навичок роботи з клавіатурою |
Клавиатура. Игра Буквоед https://goo.gl/S5GSHw |
17 |
Об'єкти і властивості |
2 клас. Арктика (стіна слів), |
18 |
Множини |
Множини, Тварини Арктики, Арктика та Антарктика (перетягни букви) |
19 |
Твердження: істенне, хибне |
Тренажер "Так чи ні" |
20 |
Досліджуємо закономірності |
|
21 |
Команди і виконавці |
|
22 |
Прості алгоритми.
Розгалужені алгоритми
|
Алгоритм. Гуси-лебеді Телефон |
23 |
Інформація, закодована в малюнках (емотикони) |
|
24 |
Перші комп'ютери |
Відео "Перші комп'ютери" дивитися с 1 до 5 хв., а далі за бажанням |
25 |
Поняття моделі |
|
26 |
Шрифти |
|
27 |
Найпопулярніші текстові редактори |
Клавиатура. Игра Буквоед https://goo.gl/S5GSHw
Вікторина ПТАХИ https://scratch.mit.edu/projects/163799485
|
28 |
Вчимося ставити нагадування (зошит, с. 31) |
|
29 |
Форматування тексту |
|
30 |
Створеня таблиці у текстовому редакторі |
|
31 |
Віртуальна екскурсія Україною |
|
32 |
Авторство і доброчесність |
|
33 |
Малюнкові шифри |
|
34 |
Алгоритм надання першої допомоги |
|
........ |
.................................................................................................................... |
............................................................................................................................. |