Учебник и программы для работы во 2 классе
TuxPaint Скретч Клавиатурный тренажёр Gcompris
Картины, музеи: Арт-онлайн Картинная галерея Известные художники мира Виртуальные экскурсии по музеям Украины Музеи всего мира
Внимание! Программу Tux Paint скачивайте ЗДЕСЬ. Установите сначала программу, а потом штампы (stamps), а не наоборот.
Если у вас программа уже установлена без штампов, то отдельно скачайте их ЗДЕСЬ и установите.
КАРАНТИН
Множини | Арктика та Антарктика (перетягни букви) | Тварини Арктики | 2 клас. Арктика (стіна слів) |
2 клас. Тварини Арктики | Тренажер "Так чи ні" | Запам'ятай тварин. Розвиток пам'яти | Алгоритм. Гуси-лебеді |
Ребуси | Пословицы о дружбе | Назви місяців | Алгоритм. Телефон |
.......................................................................... | .............................................................. | ........................................................... | |
Кот стреляет ЗДЕСЬ (ружьём управляем при помощи мышки, а стреляем клавишей "пробел").................................. |
Клавиатура. Игра Буквоед https://goo.gl/S5GSHw |
Скретч Гра-вікторина ПТАХИ |
Матеріали для уроків та дистанційного навчання
№ | Тема урока | Матеріал до уроків |
1 |
Правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики. Знайомство з комп'ютером. |
Тренажеры скачати |
2 | Навігатори. Комп'ютерна миша і клавіатура. Інструктаж з БЖД |
Гра "Правильно -неправ" Гра "Компьютер для людей" клавіатурний тренажер (Тут) |
3 | Здоров'я і комп'ютер | |
4 | Робочий стіл комп'ютера. Як дізнатися прогноз погоди. | |
5 | Інформація та інформаційні повідомлення. | |
6 | Способи кодування інформації | |
7 | Мова Суахілі. Кодування інформації | |
8 | Збареження інформації на комп'ютері | |
9 | Знайомство з графічним редактором | |
10 | Корисні програми: графічний редактор, перекладач | Комікси: 1) сайт та 2) видео |
11 | Корисні програми: графічний редактор, калькулятор | |
12 | Безпека ц соціальних мережах | Тренажер на Wordwall.net |
13 | Створюємо електронну пошту та інтернет-спільноту | |
14 | Віртуальна екскурсія Ейфелевою вежою | |
15 | Створюємо і надсилаємо електронну листівку | |
16 | Ігри для вдосконалення навичок роботи з клавіатурою | Клавиатура. Игра Буквоед https://goo.gl/S5GSHw |
17 | Об'єкти і властивості | 2 клас. Арктика (стіна слів), |
18 | Множини | Множини, Тварини Арктики, Арктика та Антарктика (перетягни букви) |
19 | Твердження: істенне, хибне | Тренажер "Так чи ні" |
20 | Досліджуємо закономірності | |
21 | Команди і виконавці | |
22 |
Прості алгоритми. Розгалужені алгоритми |
Алгоритм. Гуси-лебеді Телефон |
23 | Інформація, закодована в малюнках (емотикони) | |
24 | Перші комп'ютери | Відео "Перші комп'ютери" дивитися с 1 до 5 хв., а далі за бажанням |
25 | Поняття моделі | |
26 | Шрифти | |
27 | Найпопулярніші текстові редактори |
Клавиатура. Игра Буквоед https://goo.gl/S5GSHw Вікторина ПТАХИ https://scratch.mit.edu/projects/163799485 |
28 | Вчимося ставити нагадування (зошит, с. 31) | |
29 | Форматування тексту | |
30 | Створеня таблиці у текстовому редакторі | |
31 | Віртуальна екскурсія Україною | |
32 | Авторство і доброчесність | |
33 | Малюнкові шифри | |
34 | Алгоритм надання першої допомоги | |
........ | .................................................................................................................... | ............................................................................................................................. |
Повторение и тренировка дома
Уважаемые родители! Установите программы для работы во 2 классе на свой компьютер. Скачать программы можете, нажав вверху на картинки (это ссылки на скачивание) или ЗДЕСЬ СКРЕТЧ нужен будет во 2 семестре. C Tux Paint дети работали на уроке и могут создавать простые изображения. Сейчас мы работаем с клавиатурой (Rapid Typing). Когда установите программу, кликните по изображению дельфина правой кнопкой мыши и выберите команду "закрепить в меню ПУСК" или "закрепить на панели задач" (чтобы легче находить). Работать с клавиатурой хотя бы по 10 мин. в день. Если у вас есть другой клавиатурный тренажёр - учитесь на нём. Во 2 классе мы учимся вводить слова, большую букву, ставить точку, запятую и др. знаки препинания. Учимся исправлять ошибки (удалять символ справа и слева от курсора). Всё это есть в учебнике. Работаем в классе под моим руководством. Обязательных заданий домой нет. Но если не тренироваться и не закреплять навыки, то вряд ли можно усвоить учебный материал. Спасибо за помощь! |
|||||||||||
Работаем в программе СКРЕТЧ Видео "Знакомство со Скретч" (назначение кнопок). Объясняют на новой версии программы, её можно скачать или работать он-лайн на сайте https://scratch.mit.edu Урок 1: Рыбки смотрите здесь попробуйте повторить Урок 2: Рисуем круги 1. Скретч в социальных сетях (для желающих развиваться дальше: SCRATCH-уроки, программирование для школьников https://vk.com/scratch_online и https://www.facebook.com/groups/scratch.academy/ 2. Схема для домашнего упражнения ЗДЕСЬ 3. Задание для начинающих. Приведение гоняется за Котом https://scratch.mit.edu/projects/225857602/#player
|
|||||||||||
Ка-ни-ку-лы!
http://mar65znn.ucoz.net/ новый сайт |