Вы вошли какГость | Группа "Гости"Приветствую ВасГость | RSS
Вход на сайт

Меню сайта
Ученикам
Олимпиады
Олимпис.Ру  Олiмпiс-Украина
Методпортал

«Методичний портал»

Категории раздела
Тесты [42]
Тесты для проверки знаний, тесты-тренажёры
Математика [25]
Украинский язык [7]
Русский язык [12]
Для уроков [6]
Конспекты, тесты, презентации, которые я сделала сама.
Чтение [17]
Воспитательная работа [6]
Природоведение [39]
Самообразование [3]
Основы здоровья [0]
Труд, ИЗО [1]
Разное [3]
Шаблоны для презентаций [8]
uuuuuu [0]
Наши гости
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » Работы учителя » Для уроков

Образотворче мистецтво. Передача динамічного стану об'єктів. "Похмурий день. Листопад"
06.09.2011, 21:21

ТЕМА: Передача динамічного стану об’єктів. «Похмурій день. Листопад»

МЕТА: Ознайомить учнів з поняттям «динаміка», «статика». Вчити працювати з акварельними фарбами.

Розвивати спостережливість, зорову пам'ять, естетичне сприймання картин художників.

Стимулювати розвиток творчих здібностей учнів, виховувати естетичні почуття.

Обладнання: фарби, альбоми, запис музики П. Чайковського «Осінь. Жовтень», репродукції картин и малюнки, де зображена осінь.

                               ХІД УРОКУ:

I.                  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.     Дидактична гра «Перевиховання Бруднулі» (повторити правила роботи з фарбою).

Матеріал: вимазана фарбою лялька.

З-під столу вчитель дістає вимазану ляльку.

                   -  Діти, а ви ні про що не хочете запитати ляльку?

                   - Чому ти така вимазана?

-         Ми з Незнайком малювали фарбою листя. Я поспішала и все зіпсувала. Я почала малювати листок клену, зафарбувала його зеленою фарбою, потім пригадала, що треба кінчики намалювати червоною, а вийшов якийсь бруд. Зелена фарба потекла. Ось що вийшло (показує)

-         Як ви думаєте, чому у Бруднулі не вийшов малюнок?

-         Вона не знає правил роботи з фарбами.

1)     перш ніж малювати, треба перевірити колір на папері;

2)     кольори не повинні перекривати один одного, інакше буде бруд;

3)     сусідня фарба повинна просохнути;

4)     потрібно знати правила змішування кольорів;

5)     малювати можна і на вологому папері, тоді фарба розпливеться.

2.     Вправа з акварелью.

Фарбування паперових прямокутників «по сухому» і «по мокрому».

II.               МОТИВЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

-         Як ви думаєте, що таке ЕМОЦІЇ?

-         Які емоції можуть бути у людини?

-         Якими кольорами мі передамо радість? Сум?

-         Із даних букв складіть слова і ви дізнаєтесь. Що ми будемо малювати

НЬОСІ, ПАЛИСОТД

(Фон: музика П. Чайковського)

III.           РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.

1.     Словникова робота.

Динаміка – зображення предметів у русі. (Приклади)

Статика -  ……………………….. у спокої. (Приклади)

2.     Дидактична гра «Як за допомогою однієї фарби зробити малюнок радісним і  сумним»

Один папірець зафарбувати темно-синім кольором, а другий – блакитним.

3.     Малюнок «Похмурий день. Листопад»

А) Пояснення вчителем етапів роботи.

Б) Самостійна робота.

    IV.      ПІДСУМОК УРОКУ.

1.     Презентація своїх робіт.

2.     Виставка робіт.

Категория: Для уроков | Добавил: Надежда
Просмотров: 1071 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Творча майстерня
Образование
  • Міністерство освіти
  • Сайт школы № 65 г. Мариуполя
  • Мариупольский НМЦ
  • Освіта в Україні
  • Конструктор тестов "Simpoll"
  • Сайт Никитченко
  • Поиск
    Сайты коллег
    Альтернативный текст Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны Школьный дворик Рудаковой Лидии Блог Табарчук Ирины Доронина Информатика  Сайт учителя Григоренко Грига Виктория Сторожинська С.М. ЗбандутоЕЕ Филиппок
    Кнопка сайта
  • Кнопка сайта Збандуто Н.Н.
  • Контакты
    Сайт Надежды Збандуто © 2024