Організація роботи з обдарованими школярами. Растопчина Т.А.
|
|
Надежда | Дата: Понедельник, 20.10.2014, 14:17 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 51
Статус: Offline
| Ответы размещать здесь Сначала пишем свою фамилию
Чтобы исправить свой комментарий, надо нажать справа внизу на прямоугольник с надписью "EDIT"
|
|
| |
Валентина | Дата: Воскресенье, 26.10.2014, 15:25 | Сообщение # 31 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Статус: Offline
| Сильченко В. Н.
Сообщение отредактировал Валентина - Воскресенье, 26.10.2014, 22:12 |
|
| |
Гость | Дата: Воскресенье, 26.10.2014, 18:36 | Сообщение # 32 |
Группа: Гости
| Петрова Н.О., м. Маріуполь
У Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті зазначено, що система освіти має забезпечувати підтримку обдарованих дітей та молоді, розвиток у них творчих здібностей, формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості. Обдарована дитина – це дитина, що виділяється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями у тому чи іншому виді діяльності. Для розвитку творчих здібностей та формування навичок самоосвіти і самореалізації необхідним є створення для такої дитини освітнього середовища, яке б задовольняло її інтереси. Аналіз літератури дозволив визначити, що існують певні види освітнього середовища, серед яких можна виділити і розвивальне освітнє середовище. Під розвивальним освітнім середовищем розуміється таке освітнє середовище, яке здатне забезпечувати комплекс можливостей для саморозвитку всіх суб'єктів освітнього процесу. У сучасній психологічній науці В.А.Ясвин освітнє середовище розглядає як розвиваюче, якщо це середовище забезпечує можливості, по-перше, для задоволення і розвитку суб'єктом своїх потреб на всіх ієрархічних рівнях. По-друге, для засвоєння особистістю соціальних цінностей і органічної трансформації їх у внутрішні цінності. Весь комплекс таких можливостей, забезпечених конкретним освітнім середовищем, і становить її розвиваючий психолого-педагогічний потенціал. В основу розробки різних видів освітніх середовищ були покладені ідеї Л.С.Виготського про «зону найближчого розвитку», які полягають в тому, що дитина в процесі спілкування і спільної діяльності, у співпраці з дорослими досягає більшого, ніж вона може самостійно, на рівні власних можливостей. Він також зазначав, що «те навчання є хорошим, яке забігає вперед розвитку». Що стосується системи розвивального навчання молодших школярів, то відповідно до теорії Давидова-Ельконіна, змістом розвивального початкового навчання є теоретичні знання (у сучасному філософсько-логічному їх розумінні), методом - організація спільної навчальної діяльності молодших школярів, і, насамперед, організація вирішення ними навчальних завдань, продуктом розвитку - головні психологічні новоутворення, властиві учневі молодшого шкільного віку. Таким чином, за результатами опрацювання даного питання бачу можливим та перспективним у межах власної педагогічної діяльності організацію освітнього простору, який є сприятливим середовищем для розвитку обдарованості учнів. Необхідним для цього вважаю таку педагогічну доцільність організації навчання, за якої: • освітнє середовище зможе забезпечити учням різноманітні можливості перцептивного та когнітивного розвитку; • можливим є стимулювання відповідних психологічних механізмів особистісного розвитку, з урахуванням їх вікових, статевих, етнічних, професійних та інших специфічних індивідуальних особливостей; • розвиток системи уявлень особистості про світ як на основі наукової інформації, так і на основі творів мистецтва, художньої літератури, різних філософських і релігійних навчань, систему уявлень про світ будувати не тільки на основі експериментальної діяльності та її логічного осмислення, але і спирається на образи, що виникають внаслідок його емоційно-естетичного освоєння; • відбувається стимулювання психологічних механізмів, які дозволяють іншим «відкритися» для особистості в якості суб'єктів; • можливе формування «суб'єктної установки» відносно до інших, що кардинально міняє суб'єктивне ставлення до них, а також сам характер взаємодії, конструювання та використання методів розвитку системи стратегій та індивідуальних технологій діяльності; • відбуватиметься педагогічне стимулювання особистісної стратегії поведінки, орієнтованої на допомогу іншим, а також освоєння відповідних предметних і соціальних технологій такої допомоги.
|
|
| |
Vesna | Дата: Воскресенье, 26.10.2014, 20:45 | Сообщение # 33 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 8
Статус: Offline
| 1. Малюга О.В.практична робота №1
|
|
| |
Vesna | Дата: Воскресенье, 26.10.2014, 22:08 | Сообщение # 34 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 8
Статус: Offline
| 1. Малюга О.В,практична робота №2
|
|
| |
yurii | Дата: Понедельник, 27.10.2014, 21:49 | Сообщение # 35 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Гах И. Н. ОШ №7 Применяю формы работы с одаренными учащимися:- творческие мастерские;
- групповые занятия по параллелям классов с сильными учащимися;
- факультативы;
- кружки по интересам;
- занятия исследовательской деятельностью;
- НОУ "Искатель"
- конкурсы;
- интеллектуальный марафон;
- научно-практические конференции;
- участие в олимпиадах;
- работа по индивидуальным планам;
Одаренный ребенок - это ребенок, который выделяется яркими, очевидными, иногда выдающимися достижениями (или имеет внутренние предпосылки для таких достижений) в том или ином виде деятельности.
|
|
| |
Galina | Дата: Понедельник, 27.10.2014, 23:00 | Сообщение # 36 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Гвоздь Г. І. Цей цікавий матеріал допоможе мені у співпраці зі шкільним психологом організовувати роботу згрупою обдарованих дітей нашої школи,правильно використовувати різні методи :спостереження;бесіду;анкетування;тестування;біографічний метод для дослідництва.У роботі з батьками доцільно говорити ,що здібності -це можливість людини до виконання діяльності і вона має такі типи:лідерська або соціальна обдарованість;художня;психомототорна (спортивна);академічна(генії навчання);інтелектуальна;творча. Вправи для творчого розвитку 1.Кластери 2.Загадки 3.Ребуси 4.Кросворди 5.Намалюй казку Таким чином вчитель знаходиться у постійному пошуку обдарованості у дітей і допомагає розвивати їм прекрасну пам`ять .яскраву уяву.тонку моторну координацію. Дякую за співпрацю з нами.
|
|
| |
Гость | Дата: Вторник, 28.10.2014, 14:32 | Сообщение # 37 |
Группа: Гости
| Уважаемые коллеги! Изучив Ваши ответы, я пришла к выводу, что Вы тщательно проанализировали содержание изложенного мною материала и в полном объёме ответили на поставленные вопросы. Ваши ответы показывают, что в своей работе Вы используете разнообразные формы и методы, направленные на совершенствование технологий профессионального самоопределения с целью всестороннего развития личности учащихся, их способностей. Вы уделяете большое внимание совершенствованию форм и методов организации урока для развития способностей своих учеников, а именно: - владеете организацией учебных занятий в соответствии с современными требованиями; - владеете программным материалом и методикой обучения различных категорий учащихся; - используете разнообразные структуры урока в соответствии с его целями и задачами; - работаете над формированием навыка самостоятельной работы учащихся на уроке и во внеурочное время; - формируете общеучебные и специальных умения и навыки; - используете средства технического обучения и информационные технологии в учебно-воспитательном процессе. Спасибо за ответы.
1. Сахарова Н.Е. – 5 2. Новицкая С.Н. – 5 3. Токарева М.А. – 5 4. Гриченко Г.И. – 5 5. Яновская Л.Л. – 5 6. Бегун М.В. – 5 7. Ковалёва О.П. – 5 8. Чернова Н.А. – 5 9. Салий Н.П. – 5 10. Нагорная М.В. – 5 11. Москвина С. – 5 12. Слабшись Л. – 5 13. Полумиенко Н.Л. – 5 14. Вышинская Ю.В. – 5 15. Ткаченко – 5 16. Вербина Т.П. – 5 17. Ордынцева о.В. – 5 18. Суржук А.В. – 5 19. Билоус И.Б. – 5 20. Ахбаш Т.В. – 5 21. Янковская И.Г. – 5 22. Лазаренко Л.А. – 5 23. Колесник Л.В. – 5 24. Лисовская И.В. – 5 25. Ивашкина И.В. – 5 26. Сильченко В.Н. – 5 27. Петрова Н.О. – 5 28. Малюга о.В. – 5 29. Гах И.Н. – 5 30. Гвоздь Г.И. – 5 31. Рыболовлева С.В. – 5 32. И группа учителей, выполняющих работу под именем "Гости" - 5
|
|
| |
Гость Попова М.В. | Дата: Вторник, 28.10.2014, 18:00 | Сообщение # 38 |
Группа: Гости
| Спасибо ,за роботу.
|
|
| |