Організація роботи з обдарованими школярами. Растопчина Т.А.
|
|
Надежда | Дата: Понедельник, 20.10.2014, 14:17 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 51
Статус: Offline
| Ответы размещать здесь Сначала пишем свою фамилию
Чтобы исправить свой комментарий, надо нажать справа внизу на прямоугольник с надписью "EDIT"
|
|
| |
diamond | Дата: Суббота, 25.10.2014, 00:42 | Сообщение # 16 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 11
Статус: Offline
| Полумиенко Н.Л.
|
|
| |
diamond | Дата: Суббота, 25.10.2014, 00:43 | Сообщение # 17 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 11
Статус: Offline
| Вышинская Ю.В.
|
|
| |
Liyatana | Дата: Суббота, 25.10.2014, 10:38 | Сообщение # 18 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Ткаченко НВ ЗОШ 56
|
|
| |
Atom13 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 12:48 | Сообщение # 19 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Статус: Offline
| Вербина Т.П, УВК "Школа-лицей"№ 69
Сообщение отредактировал Atom13 - Суббота, 25.10.2014, 12:49 |
|
| |
Ольга6460 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 16:17 | Сообщение # 20 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Ордынцева О.В. ОШ№48
|
|
| |
Аннушка | Дата: Суббота, 25.10.2014, 16:57 | Сообщение # 21 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Статус: Offline
| Суржук А.В.
Сообщение отредактировал Аннушка - Суббота, 25.10.2014, 17:31 |
|
| |
Ольга6460 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 17:16 | Сообщение # 22 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Ордынцева О.В. ОШ№ 48
|
|
| |
Аннушка | Дата: Суббота, 25.10.2014, 17:27 | Сообщение # 23 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Статус: Offline
| Суржук А.В.
|
|
| |
Ольга6460 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 17:42 | Сообщение # 24 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Ордынцева О.В. ОШ № 48
|
|
| |
Нюта | Дата: Суббота, 25.10.2014, 19:19 | Сообщение # 25 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 9
Статус: Offline
| Билоус Ирина Борисовна ОШ № 9
Сообщение отредактировал Нюта - Суббота, 25.10.2014, 19:20 |
|
| |
Atom13 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 22:59 | Сообщение # 26 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Статус: Offline
| Ахбаш Т.В. ОШ№ 68
|
|
| |
Atom13 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 23:01 | Сообщение # 27 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 13
Статус: Offline
| Янковая И.Г, ОШ№58
|
|
| |
Люда3480 | Дата: Суббота, 25.10.2014, 23:01 | Сообщение # 28 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 7
Статус: Offline
| Лазренко Л.А. Пракична робота №1. Труднощі навчання і виховання обдарованих учнів у початковій школі. Єфективний розвиток роботи з обдарованими учнями можливий при спільних зусиллях як з боку педагогів так і з боку родини. На цьому етапі відсутня належна підтримка по лінії батьків. У моєму класі дуже багато розлучених родин, які у першому випадку скаржаться, що лишилися з дитиною наодинці і не мають часу займатись творчо, а у другому випадку перекидають дитину з рук на руки і вказують один на одного щодо вправ. На батькивські збори такі батьки приходять не систематично і працювати з ними частише лишається приватно. Успіх у вихованні і навчанні обдарованих дітей пов"язаний з високою кваліфікацією педагога, яка повинна бути об"єднана з роботою шкільного психолога. Психоло- ги у школі надовго не затримуються, тому вчителю здебільшого доводиться працювати самотужки. Коли мої діти прийшли до першого класу, шкільний психолог встигла зробити загальне тестування та провести разом зі мною кілька спільних занять. Такий тендем подобався і мені і дітям, але вже в наступному навчальному році я лиши- лась сам на сам зі своїми учнями. Також примітила що здібності і натхнення учнів швидше за все виявляються до предметів відповідних хисту самого викладача. Як би я не намагалась заохочувати до математики, мої учні тягнуться до природознавства. Обдаровані діти емоційно залежні, мають збільшені страхи, бо уявляють багато небезпечних наслідків. У зв"язку з цим існує відраза до шкільного навчання, бо учбо- ва програма їм не цікава, як наслідок - порушення дисціпліни. Обдарованим дітям подобаються більш складні ігри та завдання ніж їхнім однокласникам і здебільшого вони лишаються ізольованими від оточення та учбового процесу. Тому у своїй роботі намагаюсь використовувати нестандарні уроки, організовувати дослідницьку діяльність, нетрадиційні завдання , заохочувати до участі в олімпіадах, конкурсах "Колосок", "Ведмидик", упереджувальні творчі завдання. Практическая робота №2. Задания на определение степени владения логическими операциями мышления. 1. Сравни понятия "книга - тетрадь". Запиши общие и отличительные черты. 2. Пять пар слов. Что между ними общего, коротко. Дождь - град, нос - глаз, сумма - произведение, Водохранилище - канал, предательство- трусость. 3. Круглый стол "За чашкой чая". Тема: "Кислые, сладкие, бывают и ядовитые". Рассказать и дать попробовать. 4. Замени пословицей. Какими пословицами можно заменить следующие фразы: а) Береги время (Делу время потехе час); б) Не болтай (Держи язык за зубами); в) Учиться надо всегда (Век живи - век учись). 5. Магические числа. Вы знаете, что существуют числа , которые в древности считали магическими. Их можно встретить в сказках.
|
|
| |
lyba | Дата: Воскресенье, 26.10.2014, 00:05 | Сообщение # 29 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Колесник Л.В ОШ 16
|
|
| |
Лисенок | Дата: Воскресенье, 26.10.2014, 01:55 | Сообщение # 30 |
Рядовой
Группа: Курсы
Сообщений: 6
Статус: Offline
| Лісовська І.В. Івашкіна І.В. .
|
|
| |